Laatste nieuws archief 2018

19-05-2018

Concours Hippique leende 19-20-21 mei 2018

19-20-21 mei vindt het Pinkster Concours Leende weer plaats.

Mis dit niet en zet vast in je agenda, want er is voor iedereen wat te zien en mee te maken.

Er zijn o.a.luchtkastelen en zandbak voor de kinderen een geweldige loterij met altijd een prijs en een frietwagen voor de inwendige mens.

Zaterdag beginnen we met het spectaculaire mennen, een pracgtig gezicht om menner en paarden zo vol met passie bezig te zien.

Vanaf 21:00 uur begint er in de tent een Groots Ruiterbal met mede werking van niemand minder dan "Party Dj Willem" tot 01:00 uur.

De tent staat dan letterlijk op zun kop, dit wil je niet missen.

Pinkster zondag trappen we af met het pony springen en dressuur en niet te vergeten de bixie.

Als dat voorbij is rond 16:00 uur zal de wedstrijd boerenmetworst ringsteken beginnen.

Hieraan mag iedereen deelnemen, en gezelligheid gegarandeerd.

Pinkster maandag starten we met de paarden in de disiplines dressuur en springen, altijd mooi om te zien.

Als dat sportieve gedeelte voorbij is zal er in de tent nog een gezellige After Party met "Dj Piet" gestart worden.

Wij als St. Petrus Rijvereniging hopen U op deze dagen te mogen begroeten en er een fijn en sportief weekend van te maken