Lidmaatschap

Om lid te kunnen worden van onze vereniging is er een formulier beschikbaar dat ingeleverd kan worden bij één van de bestuursleden. Na het insturen van het formulier krijgt u zo snel mogelijk een reactie.

Daarnaast kan het formulier gebruikt worden bij verandering van contactgegevens, bijvoorbeeld na een verhuizing. Ook is het belangrijk om het telefoonnummer en e-mailadres actueel te houden, zodat wij onze leden altijd kunnen bereiken en op de hoogte kunnen houden via e-mail.

Wanneer je de lessen wilt beëindigen of het lidmaatschap in zijn geheel op wilt zeggen, dien je dit formulier ook weer opnieuw in te vullen en in te leveren bij een van de bestuursleden. Er geldt een opzegtermijn van minimaal 4 weken voor het begin van de volgende betaalperiode(per kalenderkwartaal). Dit betekent dus dat je de betaalde termijn uit mag rijden.

Voor meer informatie of bij vragen kunt u contact opnemen met één van de bestuursleden. Zie ook de pagina Contact.

Klik hier voor inschrijfformulier

inschrijf_wijzigingsformulier_beknopt_reglement.pdf