Contact

Heeft u algemene vragen over onze vereniging, wilt u contact op nemen met één van de bestuursleden, wijzigingen doorgeven van je adres- of contactgegevens of voor andere informatie kun je onderstaand formulier invullen.

Heb je een nieuw of gewijzigd e-mailadres, geef dat dan door zodat je geen informatie mist!

Om je aan te melden als lid van onze vereniging, kun je het ingevulde inschrijfformulier toevoegen aan onderstaand contactformulier.

Klik na het invullen op verzend.

Vragen over ons naderende Concours Hippique met Pinksteren kun je rechtstreeks stellen.

- vragen over de ponywedstrijd op zondag kun je mailen naar concourssintpetrus@live.nl

- vragen over de paardenwedstrijd op maandag kun je mailen naar CHLeende@hotmail.com

code Code refresh
* verplicht veld