Evenement

Concours Hippique Leende 8-9-10 juni 2019

Zo het is ons weer gelukt dankzij vele handen om alles aan de kant te hebben en opgeborgen voor volgend jaar.

Zomerse sferen en gezelligheid tijdens Concours Hippique Leende

Zon, gezelligheid & paardensport, de ingrediënten voor een succesvol Concours Hippique Leende dit jaar. Zaterdag ging het concours van start met het mennen. ‘s Avonds feest met Party DJ W. Tot in de vroege uurtjes was het één groot dans- & meezingfestijn! Zondag weer vroeg uit de veren voor de ponyrubrieken springen en dressuur. Net als vorig jaar werd de zondag afgesloten met het boerenmetworstringsteken. En op tweede Pinksterdag was het volle bak tijdens de dressuurwedstrijden en de springrubrieken voor de paarden. In de gezellige tent kon men deelnemen aan het toeptoernooi. Het hele weekend was het genieten op het evenemententerrein aan de Breedvennen in Leende. Rijvereniging St. Petrus wil haar leden, alle sponsoren, deelnemers aan het concours & alle andere vrijwilligers en bezoekers van het concours heel hartelijk bedanken. Het was in één woord: top, mede dankzij jullie allemaal! Dus tot volgend jaar 8-9-10 juni 2019 weer op ons concours in het weekend van Pinksteren.

Prijswinnaars

Er waren tijdens het concours een aantal prijzen te verdelen, hieronder een overzicht:

· Overall winnaar pony's springen: Jezebel Visser

· Overall winnaar pony's dressuur: Fréderique van Zeeland

· De winnaar van de St. Petrus Wisselbeker bij het dressuur: Jaimy Jongman

· De winnaar bij het springen en de Henk Verhoeven Wisselbeker: Kristel Spitters-Brands

· De winnaars van het boerenmetworst ringsteken: Toon Liebregts en Toon van Lieshout

· En de winnaar van het toeptoernooi en dus de Peter Hulsen Wisselbeker: Roel Winters

Concours Hippique Leende 19-20-21 mei 2018