Laatste nieuws archief 2014

18-08-2014

Clubkampioenschappen zondag 7 september

De clubkampioenschappen staan weer voor de deur, en wel op zondag 7 september. Dit jaar zullen de clubkampioenschappen in de buitenbak gehouden worden, zodat ook de Z ruiters de kans hebben in een 20x60 bak mee te doen. Voor de andere rubrieken zullen wij de bak uiteraard aanpassen naar een 20x40 bak.

Daarnaast zal er ook weer een veteranen rubriek zijn, dus ben je 18+ en geen actief wedstrijdruiter (meer)? Dan kun je je inschrijven voor deze rubriek. Elke klasse is mogelijk.

Meedoen met het springen is mogelijk op 4 verschillende hoogtes:
- 30 tot 40 cm
- 60 tot 70 cm
- 70 tot 80 cm
- 80 tot 100 cm

Je kunt je inschrijven t/m maandag 1 september door een mailtje te sturen naar lieke.liebregts@hotmail.com met je naam, naam van je paard/pony, de klasse die je wilt starten en of je dressuurt en/of springt.

21-05-2014

Rijbak bezet

Zondag 25 mei a.s heeft ponyclub de Doorzettertjes hun jaarlijkse dressuurwedstrijd.

Hierdoor is de rijbak de hele dag niet beschikbaar

Naar verwachting is de wedstrijd rond 16:00 uur afgelopen, het kan echter uitlopen.